wtorek, 1 października 2013

Pamiętacie mnie jeszcze?

Ostatnimi czasy strasznie zaniedbuję wszystkich dookoła mnie... zaczynam się zastanawiać, czy podołam wszystkiemu. Wydaje mi się czy nie zawiodę niektórych, gdyż przy takim ogromie pracy, ciężko jest znaleźć chwilę dla innych. Po wakacjach mam mnóstwo przemyśleń i kilka tematów które będę chciała z Wami poruszyć...Proszę Was także, jako, że jesteście częścią tej strony, abyście mi poddali/ły jakieś tematy które chcecie poruszyć na moim blogu, czasem warto o niektórych rzeczach napisać. O takich rzeczach które to właśnie Was najbardziej interesują. dzięki temu inni będą mogli na tym skorzystać...
Czekam na Wasze pomysły, może ktoś z Was zna nowy pomysł jak radzić sobie z samookaleczaniem, zwany motylkami?:) ktoś chce się podzielić swoimi odczuciami na temat takiej metody? a może jest Wam to całkowicie obce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz